måndag 20 december 2010

JULLOV!



Nu har jag äntligen jullov och om några timmar sitter jag på ett plan på väg hem till mina föräldrar. Det bästa med det här lovet är att jag är ledig ända fram till den 19e januari och att jag har inget som helst som jag måste göra över jul. Jag ska bara vara hemma och mysa hela tiden förutom när jag ska vara med på en julkurs på ridhuset i sex dagar det kommer garanterat att bli den enda aktiviteten under den här julen. Yngve Stoor gjorde för övrigt den finaste julmusiken.

1 kommentar:

prillis sa...

Eeey hur kan du ha så långt jullov!?! Fifan så orättvist. En annan har en deadline till den 7e, 10e och 19e januari. SUCK. Hörrö hör av dig om du är i sthlm nåt så tar vi en julöl!

Ps. Är Cosmos såhär rumsren? hehe.

http://www.youtube.com/watch?v=I1edDfzluXE