tisdag 2 juni 2009

Total besvikelse.


I fredags natt såg jag och min bror reprisen av Söndagsparty med Filip och Fredrik. Ingen kan väl ha missat vad det programmet går ut på?
I alla fall så var den svenska hockeyspelaren Henrik Lundvist med som gäst. Han som är kanske Sveriges mest hypade hockeyspelare och förmodligen även den glassigaste. Han spelar ju trots allt i NHL och tjänar massvis med miljoner. Och klär sig som en riktig glassare.

Både jag och min bror upplevde honom som otroligt sliskig och dryg och vi började att spekulera om hur hans tjej ser ut. Och kom fram till att hon nog är en amerikansk version av Carolina Gynning, fast ännu mer extrem.
Så jag var givetvis tvungen att googla på det och vad möts man av?
Total besvikelse.
Hans tjej är bara en vanlig, tråkig blond svennetjej.

Varför kan jag aldrig få ha rätt?

Inga kommentarer: