måndag 1 juni 2009

JAGJAGJAG.


Jag vet att jag skrev för bara några dagar sedan att jag bara kommer att skriva i bloggen när jag verkligen har något att skriva om. Jag har massor att skriva om, men jag kan inte riktigt ta ställning till om det jag vill skriva om verkligen bör hamna här, på världens mest offentliga plats.
Men det resulterar till två saker som de flesta som läser min blogg och som känner mig vid det här laget be ha lärt sig om mig:
1. Jag håller väldigt sällan "planer" som jag sätter upp för mig själv.
2. Jag måste få utlopp för det jag känner om det mesta annars blir jag frustrerad och oftast väldigt konstig.

Andra saker man bör veta om mig:
1. Jag analyserar allt, i minsta detalj. En sak som ingen annan bryr sig om kan jag ligga och fundera över en hel natt. Bara för att jag vill ha ett svar eller ren fakta. Oftast så väljer jag dessvärre att försöka analysera saker som det inte går att få ett konkret svar på.
2. Om jag är tyst och står i bakgrunden när jag träffar en person så betyder det oftast att jag inte gillar den personen.
3. När jag vantrivs eller är nedstämd så är jag alltid tyst. Rekordet i tystnad är fyra dagar.
4. Det värsta jag vet är glädjedödare och då menar jag glädjedödare i alla dess former.

Inga kommentarer: