onsdag 8 februari 2012

TUFFT LÄGE


Varje gång jag inser att bloggen har existerat sedan hösten 2008 får jag en sådan impuls för att läsa gamla inlägg. Jag ångrar mig dock alltid när jag ser hur otroligt slarvigt skrivna de är och vilken tönt jag framstår som i de flesta av dem. Dock vet jag inte vad som är mer patetiskt, mina tarvliga inlägg från förr eller att jag i nuläget sitter och ser mig själv som en tönt? Tufft läge.

För övrigt tror jag att detta uppgivna inlägg är egentligen en klagan över att behöva ringa en massa samtal som ändå bara slutar med att man inte får tag i personerna ifråga. Vilket i sin tur gör att man skickar mejl istället som de inte heller svarar på. Och nej, nu talar vi inte om att jag har blivit någon stalker till en stackars snubbe utan att jag försöker få tag i människor som jobbar åt myndigheter. Varför valde jag det här yrket? Påminn mig gärna.


Inga kommentarer: