måndag 12 september 2011

ÖNSKELISTA:

Jag fyller år snart och barnslig som jag är så måste jag göra en lista på vad jag önskar mig.


En tatuering, såklart.


Dessa skor från Chloé prefall - 08.
Snyggaste skorna någonsin.


En resa.
Gärna till Aruba i Karibien men Paris går också bra.


Varma tröjor.
Gärna någon av dessa tre, tröja till vänster och mitt från Topshop och till höger från Acne.

Ringar från Kalevala Koru.
Enda smyckena som jag vill bära jämt och ständigt.

Leilas choklad- och kokosrutor.
BEGÄRET!

Sprit.
Gärna (helst) Disaronno, Stregalikör eller Limoncello.


Gryta från Le Creuset.
Gärna i färgen rosmarin och gärna den som är 24 cm i diameter.

Alla produkter från 100% Pure.
Men dock helst denna ansiktsmask.


Sist men absolut inte minst så önskar jag mig en islandshäst.



Inga kommentarer: