måndag 19 september 2011

ETT MÖRKER


Har ingen inspiration. Hösten tar alla nöjen och förgör dem, grundligt och brutalt. Vill inte gå ut, bara sitta hemma och sura och muttra. Irritera sig på allt och alla. Vara ledsen för att mormor gick bort för nio år sedan och att det tar ondare för varje år snarare än att det känns lättare. Försöker fundera ut ett uppsatsämne, just nu spelar det fan ingen roll. Jag kan skriva om vad som helst och vem som helst så länge jag finner någon slags lycka och nytta i det. Har ont i magen hela tiden, inga tabletter fungerar. Varför och HUR är det möjligt att man har ont i magen tre dagar efter att man har ätit en sketen glass och rökt en god cigarill? Min vänstra ögonlock rycker hela tiden. När jag irriterar mig på den så rycker den mer och intensivare. Ond cirkel helt enkelt.

1 kommentar:

prills sa...

Du behöver dricka lite mer öl, de är ett som är säkert ;)