tisdag 2 augusti 2011

FÖR ATT GNÄLLA LITE

Jag är verkligen så himla slut, min kropp värker och det börjar ta längre och längre tid för mig att ta mig upp ur sängen på morgonen. Samtidigt som det tar längre och längre tid för mig att somna på kvällen. Jag har ingen ork över huvudtaget. Det har känts som om jag håller på att bli sjuk den senaste veckan men igår kväll och nu idag så känns det fruktansvärt jobbigt. Men egentligen så är det väl inte så konstigt om man känner sig utmattad när man har jobbat sammanlagt 132 timmar på 21 dagar. Det är nästan inte mänskligt att jobba så mycket, jag vet, men vad kan man göra? Idag kommer jag att ligga i sängen och läsa gamla nummer av Ordfront och hoppas på att börja må bättre så fort som möjligt. Men som det känns nu så kommer jag att behöva ligga här i flera dagar.

Inga kommentarer: